sale_photo

Reklamacja

Zakupy Premium - GWARANCJA 3 lata door-to-door (od drzwi do drzwi)*

* gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie www.medica-plus.pl, co zweryfikujemy po numerze zamówienia.

Gwarancja i reklamacje:

  1. Gwarancja na produkt jest udzielana na podstawie paragonu lub faktury VAT. Okres gwarancji dla wszystkich naszych urządzeń od 12 do 36 miesięcy od momentu otrzymania towaru. Gwarancji nie podlega sprzęt, co do którego serwis stwierdzi uszkodzenie z winy kupującego.
  2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: medica.plus.pl@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

    Aleja Pokoju 13/5,31-548 Kraków

    Nazwa:
    MEDICA+ OLEKSANDR KAPITANSKYI

    Numer Regon:
    521690599

    Numer NIP:
    6452574323

    Numer PESEL:
    94091517231

  3. Kupujący ma prawo do skorzystania z gwarancji door-to-door (od drzwi do drzwi)*. Kupujący powinien najpierw skontaktować się ze sklepem pod adresem medica.plus.pl@gmail.com i poinformować o chęci dokonania gwarancyjnej naprawy podając adres do odbioru towaru naszym kurierem lub poprzez stronę www.medica-plus.pl, wybierając sklep "MEDICA+" i wypełnieniu odpowiedniego formularzu.

    W rubryce "OPIS" należy podać opis usterki, adres zwrotny wraz z numerem telefonu oraz adresem email. Po akceptacji przez sklep medica-plus.pl wygeneruje się kod na SMS/email do darmowej wysyłki poprzez paczkomat. Kod wystarczy napisać na paczce i włożyć do paczkomatu. *gwarancja door-to-door przysługuje tylko klientom, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie medica-plus.pl , co zweryfikujemy po numerze zamówienia.

  4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej:
    • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
    • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  6. Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail (jeśli tą drogą zgłosił reklamację).
  8. Naprawiony produkt odsyłamy na swój koszt na wskazany przez Kupującego adres.
  9. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, koszty odesłania ponosi Kupujący.

Dołącz do nas w sieciach społecznościowych. Czekamy na Wasze komentarze i opinie.

b1
b2
b3
b4
b6
b8